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Nicole Scherzinger visita a fabrica da Müller Bliss Corner para celebrar o sucesso da marca.


A superstar Nicole Scherzinger surpreendeu e encantou os colegas da Müller, com uma visita ao local para comemorar o sucesso fenomenal do Müller Bliss Corner.

O rosto da Müller Corner foi até a fábrica Market Drayton na semana passada para reunir-se com os funcionários de toda a empresa para ajudá-los a comemorar o enorme sucesso da Müller Bliss Corner, que já vendeu 6 milhões de potes desde o seu lançamento há um mes. 

O iogurte espesso e generoso ao estilo grego chantily é um avanço para a marca numero #1 de iogurtes no Reino Unido.  Müller Corner esta oferecendo aos seus consumidores uma nova experiencia de sabor ao mergulhar sua colher em seu creme de chantily e depois indo até a parte das frutas.  

O diretor de marketing Michael Inpong, disse: " Bliss Corner é um sucesso tremendo entre os consumidores e mais uma verdadeira e fantastica conquista para a marca. Na Müller sabemos que inovação é fundamental para captar o interesse e entusiamos dos consumidores. Foi ótimo ter Nicole passando um tempo com todas as pessoas que ajudaram a trazer a Bliss Corner para o mercado. "

O lançamento é composto por uma campanha publicitária contínua de aproximadamente 5 Milhões, que durará até o final do ano. 

E ai, quem ficou com vontade de provar esse Iogurte? 

Fonte: Müller
Tradução & Adaptação: Nicole Scherzinger Oficial & Online


Superstar Nicole Scherzinger surprised and delighted Müller Dairy colleagues with an on site visit to celebrate the phenomenal success of Müller Bliss Corner. 


The face of Müller Corner arrived at the Market Drayton factory last week to meet with employees from across the business to help them celebrate the huge success of Müller Bliss Corner, which has sold 6m pots since its launch a month ago! The thick and indulgent whipped Greek style yogurt is a breakthrough for the UK’s number one yogurt brand, Müller Corner, offering consumers a brand new taste experience, dipping their spoon in the whipped, creamy Greek Style yogurt and then into the delicious fruit compote. Michael Inpong, Müller Dairy’s Marketing and R&D Director said: “Bliss Corner is a huge hit with consumers, and another truly fantastic achievement for the brand.

“At Müller we know that innovation is crucial in capturing the interest and excitement of consumers.

“Following our other successful launches in Corner – Kids Corner and de Luxe Corner – Bliss Corner builds further innovation and excitement in the category, and again offers consumers a completely new taste experience.

“It was great to have Nicole spend time with all the people who helped bring Bliss Corner to market. At Müller, everything we do is a team effort, and from those who bring in the milk, to those in production, development, packaging and sales, it’s crucial that this is recognised.”

The launch is supported by a £5m ongoing advertising campaign which will last till the end of the year.

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